free counters

2 JFA Cartoon

ahaks..akhirnya dapat gak cartoon JFA...petang tadi aku pasar malam jalan tar..fuh..penuh dengan makanan je...tapi tiada bundle di sana..sebab target nak pegi jalan tar..just nak cari bundle je..tapi semangat bundle punya pasal..dari campbell aku jalan kaki pergi ke kotaraya..sebab disitu ade 2 kedai family bundle..sampai sane je terus duk belek2 baju..lenguh je tangan rase..haha..tapi dapat sehelai je baju jfa kirin..fred perry tak ade..then dari kotaraya..pergi ke campbell balik..sebab aku parking kete kat sane..betapa jauh nya aku jalan kaki arini..then aku ingatkan nak pegi chow kit..sebab member aku nak beli kasut dekat sane..otw nak g sane..ternampak dua bundle berdekatan dengan hospital kuala lumpur...pusing punya pusing.tapi xjumpa parking..nasib ade parking berbayar..so..terpakse la jugak kan..semangat bundle nya pasal...1st kedai pegi kedai dah cantik..susun baju dah cantik...tapi satu barang pun xberkenan di hati..then pergi ke kedai kedua..selang berapa kedai ntah..xpasti..di situ aku jumpa jersey japan yang baru..memang lawa sangat..tapi xleh nak beli..sebab tu limited edition nya..then..aku pun cuba la nasib tgk2 t-shirt..belek punya belek..dapat kirin adidas..then dapat JFA gambar burung gagak..memang smart sangat...aku pun tak de banyak cite..terus sangkut kat suar aku je..haha...kuar dari kedai tu..beli la dua helai baju JFA..kalo nak diikutkan..bnyk barang adidas kirin dekat situ..tapi disebabkan duit xseberapa...bawak dua barang je..ade dalam 7 helai lagi aku xamik.kalo orang xtau lagi..maybe aku akan pegi sane minggu depan...then pergi kedai ke 2 belakang kuala lumpur internatiol hotel...ingatkan tiada barang kuar..tapi disitu ade banyak sangat barang2 adidas kirin..dekat 10 helai..tapi aku dapat bawak 4 helai je...sebab duit xmencukupi..T_T..next time nak pegi sane lagi..nak sebat semua baju2 kirin adidas..bajet dalam rm150 la...

0 comments:

Leave a Comment

MrRahmat™. Powered by Blogger.