There was an error in this gadget

Blurr Episode 14

Assalammualaikum...selamat petang semua..aku xtau ape nak buat dow..sabtu2 ni aku bosan gila duk umah..nak tido ase malas lak...skang baru kul 2.40...ape nak buat pun aku tak tau...nak men dota..internet slow sangat...aku xtau la kenapa dengan tm..rase sebab semalam ujan + petir..tu yang buat internet slow..hurm...ari macam nak ujan lagi..kat luar dah mendung..aku rase nak tido la kejap lagi.esok nak pergi selayang keramat..usha bundle..round2 satu kl cari bundle..skang ni aku memang dah gila dengan barang2 bundle...ase bertambah semangat nak cari barang2 bundle..walaupun semua barang 2nd hand..tapi nasib baik dapat baju2 yang still lawa dan xde yang koyak2..bundle la baju yang pelik2 ade...baju yang xde jual kat mane2 butik ..kat bundle semua ade..sape ade drmarten low cut...meh habaq kat aku.size 10 ok?aku nak drmarten tu...xkesah pun kaler ape..tapi kalo kaler itam pun cun gak...

0 comments:

Leave a Comment

MrRahmat™. Powered by Blogger.