There was an error in this gadget

Hari Sabtu Part 2

Aku baru je balik dari downtown.aritu puasa ke berapa ntah aku pegi sane..barang sampai arini same je..aku pun tak tau la kenapa orang berpusu2 nak pegi sane.naik pelik aku..barang yg di jual xseberapa.tapi orang ramai tak tau ape motif..nak kate tempat happening.urm..lagi best aku lepak tasik permaisuri.lagi best dari downtown.nasib la aku pegi awal.senang dapat parking.seyes aku cakap.lepas ni aku kan jejak downtown lagi.buat letih berjalan je..aku duk umah lagi elok.nak kate awek ramai.baik aku lpk kl je.biar la pusing2 duk dalam kete..dari aku singgah pusing2 kat downtown..tapi satu je yang best..sudah sekian lame aku xmakan nasi lemak ayam maya..rase dah dekat 4 tahun kot.arini baru la dapat merasa makan nasi lemak ayam maya..nanti ade mase.aku nak lepak sane makan lagi.memang berbaloi la..

0 comments:

Leave a Comment

MrRahmat™. Powered by Blogger.