free counters

Hari Rabu

Assalammualaikum..selamat pagi semua.seperti biasa ali cafe tetap ade kat tepi aku.arini aku terbangun awal..adeh...ngantuk lagi ni..tapi xleh tido.jiran tetangga membuat bising..damn...xtau ape nak tulis..cuma nak cakap ni je..aku selalu tergelak seorang diri bila aku online poker kat zynga.ramai member aku yang online poker...tapi ade segelintir dak tempat aku xnak tegur aku..bukan kat tempat poker je..malah kat tempat sendiri pun xnak tegur..hahahahaha..bodoh tol la..pemikiran xmatang.mcmni la..sebab chip sanggup buang kawan..aku pun xkesah mane pun la...bukan aku heran sangat pun..ade lagi kawan2 aku yang leh masuk kepala..xkan sebab chip poker buang kawan..ops lupa lak..aku cuma nak bagitau..bila korang chip bnyk..penah x nak bagi aku?wkaakkakaka.jgn kate msg la weh..invite ajak main pun xnak..ni kan nak bagi..jauh sekali...tak pe..aku sabar je..tak  semesti nya arini korang bnyk chip..esok korang ade bnyk lagi chip..Siap delete friend fb.hahahahahaha...yg penting aku xbuat dulu..tu je prinsip aku weh...go die mane yang xnak tegur tu..ade aku kesah ke?xmati pun kalo aku xkawan ngan korang..

0 comments:

Leave a Comment

MrRahmat™. Powered by Blogger.