free counters

Blurr Episode 8

Assalammualaikum...selamat petang semua.aku baru je balik dari bundle..arini empat bundle aku pegi...bermula dari bundle dekat bangi..terus pegi ke  bundle dekat jalan reko...kedai kaler pink..banyak barang2 perempuan...tapi ade dua baju JFA dekat tu.so.kedai tu dua helai aku sebat baju.cantik lagi...walaupun bundle..tapi still cantik lagi..lepas tu aku balik..singgah kat bundle sungai sekamat...bajet nak singgah je..sebab kedai akak ni ade kat tempat aku.tapi tadi kedai dia tutup.so..cuba nasib g sungai sekamat..jumpa lak kedai dia.so..aku singgah kedai tu..saje je nak tgk2...jap lagi jumpa satu suar sukan fred perry dengan kemeja fred perry...made in england suar suka made in japan...so..kami sebat..buat tawar menawar..arge dari rm38 terus dapat rm25..so..dua item arge dia rm50..tidak sampai situ je..balik je dari tempat aku..singgah bundle kat tempat aku lak...tapi dia barang yg menarik...so..hampa la..kejap lagi nak pegi pasar malam.g tgk bundle pasar mlm lak..mane tau nasib dapat barang2 yang kite minat...skang aku dah gila bundle..hahahaha

0 comments:

Leave a Comment

MrRahmat™. Powered by Blogger.