There was an error in this gadget

Hari Ahad Part 2

Aku baru je balik dari pasar malam..seperti biasa teman kawan aku g beli barang..jalan2..usha awek masterskill.ramai betul..dah macam kolej dia dekat ngan aku tempat aku lak...Seperti biasa..ingatkan temankan member aku g bundle untuk usha2 baju..last2 ade gak baju size aku..ade 3 helai kesemua nya.laupun banyak pilihan..tapi skang duk kumpul baju dari pasukan bola Jepun...aku nk cari baju fred perry size aku..aku arap satu ari nnti aku jumpa..sebab baju fred perry yg nampak biasa dekat butik harga dia rm543.00,tak mampu rase nya nak beli baju tu..so..beli je la kat bundle..tadi ade 2 helai baju fred perry dengan arge rm10.tapi bukan size aku.sob sob.kalo size aku..dh lame aku amik....kite tunggu je la next  week..maybe ade rezeki..ade la baju fred perry size aku....Sebenarnya aku xsabar nak tunggu kul 11 ni..sebab Chelsea v Arsenal..aku rase ari ni chelsea menang 2-0..

0 comments:

Leave a Comment

MrRahmat™. Powered by Blogger.