free counters

Selasa

Assalammualaikum....selamat pagi semua..pagi ni cuaca panas sangat...aku baru je sehat dari demam.alhamdullilah...pagi ni air milo..mls dah nak minum ali cafe..mcm bahaya je..gula bnyk sangat...arini aku bangun tido kul 11 lebih.fuh..lena tol tido..ntah la.hidup ni ase makin hari..makin berubah..dulu aku selalu bangun tido kul 3 or empat ptg..skang..nak bangun kul 12 pun susah...ntah la..xtau kenapa..maybe dah biasa kot.skang paling lambat aku bangun tido pun kul 11..maybe ni la perubahan aku..dulu aku takut nak pegi order dekat mcd..skang aku dah berani..dulu aku takut nak tgk wayang.skang dah berani..dulu aku kuar nak g mane2..naik bas atau tumpang orang..skang aku nak kuar leh drive sendiri..kuar sorang2 pun berani..XD..dulu kalau nak online kene g cc..kalo nak pegi cc.kene jalan kaki.bertapa semangat nya la aku.g cc jalan kaki...skang nak online dah leh duk umah..kalo dari dulu umah aku ade internet..xla aku membazir duit pegi cc..ane x nya..aku penah lepak cc..dari kul 12 tengahari..sampai kul 3 pagi..hahaha..macam xcaya je aku leh lepak cc lame macam tu...damn..skang dah xnak lepak cc.lepak cc pun kalo umah aku internet down..haha...perubahan ketara..maybe ni la yang aku nak..

0 comments:

Leave a Comment

MrRahmat™. Powered by Blogger.