There was an error in this gadget

Blurr episode 2

Alahai...baru la aku perasaan.jiran baru sebelah umah aku ade seorang awek..aku ingatkan adik perempuan aku yang duk bertenggek kat tepi umah..aku tgk la seperti biasa.last2..orang lain..jap lagi aku toleh kebelakang balik..budak perempuan tu dah xde..hahaha...damn la..malu tol aku..nanti dia ingat aku ni nak rogol dia plak.usha lain macam je..dah segan plak aku..ahhh..lantak la..aku bukan nya nak buat pape pun.cuma salah paham.sebab aku ingatkan adik aku.sebab adik perempuan aku selalu duduk tepi rumah..tinggi lebih kurang.selalu pakai baju warna itam time petang2 ni..hahaha...sory wahai jiran sebelah..sebab salah pandang..

0 comments:

Leave a Comment

MrRahmat™. Powered by Blogger.