There was an error in this gadget

Blurr episode 3

Ahaks..skang ni aku dah mula rase segan nak lalu kat depan umah jiran aku..sejak kejadian petang tadi..aku dah rase serba salah lak..hahaha..tadi aku kuar barang leh lak abg dia kuar..dah duk usha2 aku..adeh...lagi la aku segan...baru je dua ari tinggal kat sebelah umah aku...kang nak tegur kang..kate aku gatal lak...dah la usha dia semacam je...kang biar kan je..rase serba salah lak..tak pe la..biar je la..nanti2 kalo aku xmalu..aku cakap la kat budak perempuan tu..tapi masala nya..dia pun baru je dua ari tinggal kat sebelah umah..baru la tadi aku tgk dia...semlm xjumpa dia...arap2 dia maafkn la aku..sebab tgk dia semacam je...damn...siot je..ase serba salah lak..

0 comments:

Leave a Comment

MrRahmat™. Powered by Blogger.