There was an error in this gadget

Blurr Episode 15

Assalammualaikum semua..selamat malam..skang ni tengah online kat depan tv..sambil tengok cite 2012 dekat hbo..ntah la xtau kenapa cite ni rase macam mengarut...tapi bg aku memang cite ni mengarut pun.hahaha...xmasuk akal langsung...ntah la..manusia skang.macam2.arini aku xdapat pegi bundle seperti yang dirancang minggu lepas.member aku xde sen nak pegi..maybe minggu depan baru pegi.ntah la..tadi aku pegi bundle kat taman suntex..adeh..semua baju hukum tembak je..wtf..bila la nak ade baju yang di idam2 kan...pelik tul la aku skang..skang rase macam dah gian dengan baju bundle plak...terutama sekali jenama Fred Perry..adeh..bila la nak dapat betul2 size aku...bnyk yang size L ke bawah...XL susah nak dapat..kene banyk bersabar la..kene rajin cari..urm..arap2 jumpa la baju yang di idam2 kan...

0 comments:

Leave a Comment

MrRahmat™. Powered by Blogger.