There was an error in this gadget

Blurr Episode 9

Aku baru je lepas basuh baju yang di beli dekat bundle tadi..esok bole la pakai baju tu..hahaha...esok nak pakai fred perry atau kirin??aku rase nak pakai kirin dulu..lusa baru pakai baju fred perry...lepas ni nak cari lagi bundle yang ade baju fred perry..aku jadi semangat nak kumpul baju fred perry bukan sebab ape..sebab aku dah usha baju fred perry bodoh kat butik pun arge rm543..so..aku xmampu nak beli..kene la cari bundle..tadi member aku dapat suar sukan fred perry..nanti aku upload pic suar tu..memang terbaik weh...

0 comments:

Leave a Comment

MrRahmat™. Powered by Blogger.