There was an error in this gadget

Hari Sabtu Part 4

adeh...xleh nak repair la cpu aku..xtau la kenapa..kan best kalo aku tau pasal computer..leh repair sendiri..tu la dulu xnak blaja betul2..kan dah xleh nak sambung blaja...sob sob..kat umah aku sorang pun xreti bab pc...erm...xpe la..nasib ade member yg leh tlg repair kan.tapi dia bz ngan keje..ntah la weh..tak tau la dia leh buat ke x..erm...skang ni terpakse la guna laptop abg aku..kalo dia nak guna nanti..bosan la aku xdapat nak online..adeh..xkan nak g cc?malas nya ase nak g cc..T_T

0 comments:

Leave a Comment

MrRahmat™. Powered by Blogger.