free counters

2 weeks

Dah dua minggu aku rancang nak pegi usha bundle dekat selayang.tapi mesti ade halangan..tak tau la kenapa..maybe kalo ade rezeki..esok aku akan pegi selayang..pastu g rawang..pastu masuk keramat..then balik..tapi sebelum tu aku akan pegi kajang dulu...round2 satu kajang..semua hanya mencari bundle..aku pun tak tau..kenapa dah jadi gian nak cari barang2 bundle..tapi ok gak..dari aku membazir duit beli benda2 yang tak berpaedah..baik aku beli pakaian tuk diri aku.walaupun sekadar barang terpakai..tapi bila jumpa barang yg kite inginkan..terasa puas ati sampai rase nak melompat2...bende yang kite cari memang xkan ade dekat kedai atau butik2 yang disangkakan original..tapi tak semesti nya brg yang kite beli tu semua barang2 original..

0 comments:

Leave a Comment

MrRahmat™. Powered by Blogger.