There was an error in this gadget

Story

ahaks..dulu idop memang rudeboys gila...1st overnight dekat kl 1999 nak masuk 2000 mase tu umur aku baru 14tahun..mase tu sibuk sambut y2k..time tu budak2 aku xkenal lagi bab2 underground..just follow..tapi mase malam tu aku dan dua orang lagi member aku overnight dengan budak2 skinheads mane ntah...lepas tu baru la kenal music Oi! Ska , Punk ..masuk tahun kedua overnight lagi..pegi malam..balik esok pagi..mcm2 orang aku jumpa..yang tido tepi jalan..baring2 tepi jalan..aku dulu pun ikut dorang gak..pegi lepak bb..xtau ape motif hanya sekadar tuk calebrate new year or merdeka day...countdown with my friend...lepas tu xtau nak buat ape..bazirkan mase tgk orang bergado..orang yang duk dea BB tu ramai sangat..korang bayangkan la..pukul tujuh pagi kl dah terang mase tu,tapi masih ramai lagi budak2 dekat sekitar BB..hahaha...pengalaman idop aku la...

0 comments:

Leave a Comment

MrRahmat™. Powered by Blogger.