There was an error in this gadget

Sweater UNIQLO and Tommy Fringer T-shir Bundle

Aku baru je lepas balik dari  bundle taman suntex..ade pasar malam.dah rembat satu sweater UNIQLO yang skang duk heboh2...Barang nampak baru lagi..cuma barang bundle je..original jepun..rilek je bole beli rm5..hahaha..so..condition barang still cantik lagi...kenapa perlu susah2 nak beli barang butik?kepuasan?kalo barang dorang lebih kurang je..kat bundle tadi banyak barang dari UNIQLO yang pelik2...cuma xsampai lagi minat nak beli barang2 dari UNIQLO...seperti biasa..kalo xbeli makanan dekat pasar malam..memang xsah la kan..ari ni aku beli kaki ayam goreng.peh..setiap minggu beli..terasa gian lak nak makan..memang setengah orang xske kaki ayam..sebab dorang anggap kaki ayam tu kotor..ingat ayam yang kite makan tu bersih sangat ke??hahaha..damn...rugi kalau xmakan kaki ayam..sebab kat sekor ayam..kaki ayam ade dua je..benda limited....

0 comments:

Leave a Comment

MrRahmat™. Powered by Blogger.