There was an error in this gadget

Ape Barang Eropah

Member aku skang dah selalu cakap..ape barang eropah..asik eropah je..xbosan ke??hahaha...skang dah kurang layan eropah dow..aku duk layan asia je.duk kumpul barang2 dari japan..huhu..nasib bundle je ade jual barang2 ni...umah aku dah banyak koleksi barang2 japan...skang tengah nak cari yang pelik2 je..fred perry pun dah ade...sang nak cari baju fred perry lagi..aku kumpul barang fred perry bukan sebab aku skinheads..keunikan lambang fred perry tu buat aku tertarik..asik baju2 baru je..bosan la aku..layan bundle je..baju baru same gak..tak semesti nya baju baru tu original..kadang2 made in china gak..kalo usha bundle..100% original..cuma barang terpakai je..wtf..

0 comments:

Leave a Comment

MrRahmat™. Powered by Blogger.