There was an error in this gadget

CAKAP TAK MAU JATUH,MUKA MACAM KEPALA BUTUH!!!

Kenapa la ade segelintir manusia belagak sombong..bila cakap sikit dia je yang nak betul..dia je yang ade..pendek kate..semua ape yang aku penah alami..dia pun ade gak..wtf..asal la orang macamni pun ade dalam dunia ni..cuma nak cari perhatian or whaT?haiz...orang macam ni sesuai la dengan perkataan ni...xbole nak mengalah langsung...bia la aku xde kawan macamni pun..yang penting happy sudah..aku pun bukan suka sangat nak campur hal orang..

0 comments:

Leave a Comment

MrRahmat™. Powered by Blogger.