There was an error in this gadget

Jaya Jusco Cheras Selatan

Aku baru je balik dari JJ cheras selatan..fuh..sejuk tol dalam tu...besar..malas tol nak berjalan..pegi sekadar beli piza hut yang baru tu..mmg sedap + muak..ahahahah....damn...ade 6 jenis cheese..mane tak muak nya..tangan pun still bau cheese lagi...dah cuci pakai sabun pun still bau lagi..huhuhu..kenapa la aku rase macam malas je..tadi sebenar nya aku nak pegi tgk wayang..cite takers..tapi rase malas lak..pegi jj cheras selatan dengan adik aku..beli piza hut..bernasib baik sebab dalam jalan p jj..ade road block...nasib pakai tali pinggang..kalo x..sia2 je kene saman..

0 comments:

Leave a Comment

MrRahmat™. Powered by Blogger.