There was an error in this gadget

Fred Perry

ni ha nak cite sikit..aku beli barang2 fredperry xsemesti aku ni skinheads...aku beli barang2 fredperry sbb baju susah nak dapat..kalo dekat   butik baju fred perry rm4++..mahal la..orang macam aku mane mampu nak beli..lagi satu aku beli fredperry sebab dulu member2 aku ramai skinheads..patut nya time tu aku dah merasa pakai baju semua ni..tapi disebabkan aku xkeje..nak beli barang pun xmampu...mase tu tahun  1999 2000 2001 2004.time ni aku xde duit sebab xkeje lagi..skang dah ade duit...aku beli fred perry sebab dia nya lambang melambang kan baju tu..baju fred perry nampak ringkas sangat..sesuai pakai tuk bersukan dan berjalan2..

0 comments:

Leave a Comment

MrRahmat™. Powered by Blogger.