free counters

Serba Sedikit tentang diriku...

assalammualaikum...selamat petang..ni ha nak share skit..tentang diriku serba sedikit...aku ni seorang yang pendiam..xsuka bercakap..seorang pemalu...bila lepak2 ngan kawan2 aku..aku lebih suka berdiam diri..dari duk menyibuk bahan2 orang...tapi kalo orang tu satu kepala..leh bwk berborak..aku akan join orang tu...cuma yang aku tau diri aku..aku ni seorang pemalu..susah nak berborak ngan aku..kalo orang berborak ngan aku..100 orang tanye..satu je aku jawab..hahaha...aku lebih suka pk perkara yang akan datang..sebab aku tau..idop aku bukan sekadar arini je...esok masih ade lagi..lusa still ade lagi..so..aku pk dulu sebelum wat sesuatu perkara...tapi kadang2 tu xpk gak..ntah la...mane tak nya kan..manusia mane penah lari dari masalah dan kesilapan..aku suka pakse orang..selagi aku xdapat sesuatu benda yang aku ingin kan..selagi tu aku xkan duduk diam...aku jarang berputus asa..tapi bila dah give up..aku duk diam2..pendam masalah aku...pendam semua tu..tunggu ari yang bertuah tuk dapat kan balik...ntah la..ni la diri aku...

0 comments:

Leave a Comment

MrRahmat™. Powered by Blogger.