There was an error in this gadget

Bosan

harini aku tak tau nak buat ape dow..bosan sangat..nak pegi tgk wayang rase macam malas je..tapi rase macam nak tgk wayang...tgk la petang skit macamne..semalam aku nak pegi tgk wayang..tapi malas..terus g jj cheras selatan..beli piza ngan adik aku...nak pegi cari bundle sorang2.rase macam malas je...xtau bundle mane nak pegi...ati lom terbuka lagi nak g bundle sorang2...hehehe...tapi satu mase nanti..nak layan gak bundle sorang..bukan ape..orang ramai xske barang bundle..sebab dah terpakai...konon bajet hot la..nak beli barang baru2..bagi aku la..bila ko belek satu2 baju or suar kat bundle tu..lepas tu jumpa barang yang ko nak..then pelik2..terus timbul rase kepuasan...dengan harga yang berpatutan...dapat baju yang korang minat..tak ke rase korang puas...lagi satu kite jimat kos tuk shoping....

0 comments:

Leave a Comment

MrRahmat™. Powered by Blogger.