There was an error in this gadget

Bandar Baru Ampang

assalammualaikum...selamat malam semua..lame tol aku xupdate blog ni..arini sungguh penat dari kajang terus pegi ke ampang..lepas tu ke selayang...then balik...sampai umah dalam 8.30 mlm..sungguh tak ku sangka..akhir nya aku pegi jugak ampang..sudah sekian lame aku xpegi sane..rase2 dekat setahun dah..ntah tak tau kenapa member aku duk cakap nak pegi ampang..nak cari bundle nya pasal kan..dulu aku pegi ampang sebab ade niat lain..skang ni kemana aku pegi..mesti aku pk bundle je..tak de mase dah nak pk pasal sape2..biar la semua berlalu..yang penting aku xkacau idop ko..dan ko xperlu la kacau idop aku..anggap je aku pegi ampang sekadar nak cari bundle...arap2 la aku xdapat jumpa ko di mana2..biarla kau buat hal ko..dan aku buat hal aku...walaupun tempat yang aku pegi tadi memang dah dekat sengat ngan umah ko...tapi xde terpikir nak lalu situ...damn..i hate u..im really2 hate u...

0 comments:

Leave a Comment

MrRahmat™. Powered by Blogger.