There was an error in this gadget

Kirin Adidas JFA And Fred Perry

Seperti biasa..kalau aku pegi bundle..dua barang  ni akan aku cari dulu..lepas ni kalo timbul minat aku..aku nak beli baju UNIQLO plak..tadi banyak betul barang2 dari UNIQLO..Tapi Minat tak sampai lagi..so..aku biarkan dulu..lepas ni aku nak pegi klang plak..nak jalan2 sambil usha bundle dekat sane..idop aku penuh dengan bundle..ari2 duk pk bundle mane nak pegi..hahaha....skang ni dah memang gila bundle..jumpa je bundle..xkesah la kedai tu kecik or besar..tetap akan singgah..kadang2 kedai kecik tu banyak barang pelik2...kedai besar xde barang nak di bawak keluar..so...kira ikut nasib jugak la..aku tau memang bundle ni barang dah terpakai..barang  orang yang dah guna..tak baru macam kat butik2..haha..tapi pk secara logik la...kalo kite beli fred perry dekat butik..arge dia dekat rm534.00 bagi orang yang macam aku...mane la mampu nak beli..so..bundle la jawapan dia..untung nasib dapat fred perry yang pelik2...yang boleh dapat dengan arge rm30 paling mahal...lagi satu..korang penah dengar ADIDAS KIRIN??xpenah kan..dan kat  butik adidas sekitar kl..tak de barang2 macamni..ADIDAS KIRIN ialah sehelai t-shirt Tuk fans2 bola Sepak Jepun..dekat butik tiada barang2 ni..so kat bundle banyak la barang2 ni..arini je aku dapat 4 helai baju ADIDAS KIRIN.semua ade Tag Adidas dengan        
Kirin.so..nak di pendek kan cerita..ADIDAS KIRIN ni memang original Adidas...dan KAdang2 Dekat butik pun belum tentu lagi original adidas...masuk2 je butik...Kalau tak tgk betul2...Mesti dapat Adidas Made In China...Kan dah rase rugi??

0 comments:

Leave a Comment

MrRahmat™. Powered by Blogger.