free counters

1st Time Dalam Sejarah Hidup aku!!

Assalammualaikum..selamat senja semua..arini aku xpegi bundle..sebab duit xde..kalo x..setiap minggu asik pegi bundle je..xkesah la jauh ke dekat..mesti nak singgah gak..aku rase..2010 sampai sini saje aku layan bundle...sebab dah letih..tunggu bulan puasa tahun depan lak..kasi dorang simpan dulu barang2 dorang...lagipun skang kan dah banyak blog2 jual barang2 bundle..mudah.my pun banyak barang2 bundle..so..kalo betul aku nak beli barang..aku akan tgk dekat sane je..ops...jauh dah ni...1st time dalam sejarah hidup aku sebenar nya arini aku kuar g mane2 pakai suar pendek..hahaha..aku dah lame nak pakai suar pendek..kuar jalan2 ke..kuar ngan awek ke..ops..aku xde awek..hahaha..ngan kawan2 ke...xkesah la..janji g jenjalan...so..arini la buat pertama kali dalam idop aku..aku pakai suar pendek...

0 comments:

Leave a Comment

MrRahmat™. Powered by Blogger.