free counters

Frust?ops..xde guna dah kan..

assalammualaikum..selamat malam..bosan2..aku tak tau nak buat ape..rase nak tido pas aku menaip ni..dah setahun dah mase berlalu..kejap je kan rase..aku pun xtau la kenapa..kenapa perasaan macamni still menghantui aku?erm..ape bole buat..aku ni manusia yang lemah..kadang2 aku kesilapan..dan ade kelemah tersendiri...kita xnampak ape yang ade kat diri kita..tapi orang akan nampak..hehe...ape2 pun..thanks to someone..becoz u love me before this...i hope u always happy...aku cuma rase terkilan..bila aku berbaik ngan orang..orang tu xpenah rase bersyukur sangat..bila aku xsuka berkira ape yang aku bagi...tapi orang suka balik berkira?kenapa?nak sangat aku berkira ke??aku bukan jenis macamtu..xpayah nak bayar..aku bagi semua tu ikhlas...kalo aku kejam..mata duitan..xperlu la aku ajak ko kuar..dan susah2 kuar duit aku..baik aku suh je sape2 blanje aku..hehe..nvm..skang ni aku kumpul duit..tuk beli barang2 bundle..ade duit sikit..aku mesti pegi bundle..cari baju yang berkenan..simpan banyak2 baju..nanti raya xpayah nak shopping lagi..sebab kebanyakan baju  bundle..still ade yang baru lagi..baju yang 10x ganda lebih murah dari butik...cuma barang terpakai je kan..tapi condition baru lagi..xrugi la...yang penting..kena pandai cari la...good night...salam all...

0 comments:

Leave a Comment

MrRahmat™. Powered by Blogger.