free counters

My Hobby

asssalammualaikum..selamat malam..akhirnya aku dapat gak dr martens 3 hole...bukan susah lagi nak cari..ade jugak kat bundle chow kit...tapak still xhaus lagi..aku beli baru rm50..so xrugi la aku beli..bundle tu memang bundle kasut..3 lot kedai semua kasut je sahaja..sape yang berminat nak cari kasut bundle..pergi la sane..kasut yang paling mahal rm50 sahaja..semua kasut branded...rugi kalo xpegi..oh lupa lak..sebelum tu..aku pegi bundle kat ampang..2 bundle aku pegi..tapi satu barang pun xdapat..hampa pun ade..tapi still lagi semangat nak cari barang2 bundle yang cun2..hahaha...dari ampang singgah ke kg baru..ahaks...di kampung baru jumpa t-shirt fred perry yang ade gambar..yup..memang susah nak cari fred perry ni..nanti kalo ade mase..aku upload pic baju tu..camera xde la nak upload...skang aku tengah kumpul fred perry t-shirt...nanti dah banyak aku nak buat koleksi macam brader ni buat koleksi adidas kirin jfa..ni antara2 gambar koleksi adidas kirin jfa beliau..




kalo la koleksi fred perry aku macam koleksi adidas kirin jfa ni..memang akan aku buat macamni..hahahaha..cuma dua helai je brader ni xde..satu gambar burung tengah pijak Bola seperti logo jfa tu (pic baju tu ade kat profile fb aku) satu lagi JFA + Disney yang ade dekat member aku..hahaha...kalo brader ni dapat dua helai ni..complete la koleksi dia...bende2 macamni kene rajin cari...ade yang murah..ade yang mahal..untung nasib dapat rm5 tuk kain yang baru..kalo badluck..harga dia melambung2 sampa hengat punya....so..kene pandai cari la..korang percaya x?koleksi baju2 n xde dekat butik adidas..ni semua original adidas made in japan..so..xde kat butik2 adidas kat malaysia..semua ade dekat bundle je....

0 comments:

Leave a Comment

MrRahmat™. Powered by Blogger.