free counters

Hitz.Fm

assalammualaikum..selamat petang semua..arini nak share skit radio fav aku...dulu aku selalu dengar fly.fm..sebab radio hitz.fm xclear kat tempat aku..skang ni aku dah xdengar fly.fm..sebab hitz.fm dah clear kat tempat aku..kalo dulu aku tumpang kete member aku..ape2 hal aku mesti tukar radio hitz.fm.dulu aku tlg orang jual bege..ade radio..sampai je bege..aku mesti cari siaran hitz.fm...kepala otak aku mesti pikir radio tu kalo sampai bege..hahahaha..sampai skang..kalo aku drive..1st sekali aku mesti bukak radio..kalo kat umah kadang2 aku dengar kat astro..kadang2 aku dengar online..ni link tuk dengar online...

1 comments:

Hafsa { June 2, 2012 at 10:07 PM }
wonder full blog this is such a nice blog
Hitz Fm I Like It

Leave a Comment

MrRahmat™. Powered by Blogger.