There was an error in this gadget

Penangan Bundle...

percaya x cakap aku...baju fred perry yang aku beli tadi harga kat butik rm500??percaya xcakap aku..fred perry lengan panjang susah nak dapat??percaya x cakap aku??sweater fred perry susah nak dapat??hahaha..itu la penangan bundle weh...untung nasib dapat barang lawa2..fred perry polo tee dekat butik rm534..masuk akal ke x harga ni??pendapatan rm2k pun belum tentu lagi terpikir nak beli sehelai baju yang bole bayar ansuran bulanan kete abg aku...so...xkesah la orang nak cakap aku ni kaki bundle ke ape..bagi aku la..bundle ni satu kepuasan...kite cari barang yang kite nak..pastu bila kite jumpa..xke rase ko puas ati ape yang ko nak tercapai??kite memang dah tau barang tu memang dah ade dekat butik..tapi mampu ke nak beli??hehehe...bagi orang macam aku la..pendapatan aku yang xseberapa...bia la aku beli kat bundle je.lagi satu mampu..dapat barang yang pelik2...untung nasib dapat barang2 yang baru..tiada koyak..kotor ke ape...

0 comments:

Leave a Comment

MrRahmat™. Powered by Blogger.