There was an error in this gadget

End Of 2010..Welcome To 2011

Assalammualaikum..selamat pagi semua...lame gak aku xupdate ni...sebenar nya aku tak tau nak tulis ape..ari2 duk aku dengar seorang mak duk carut2...maki2 anak...bodoh ke?orang cakap perkataan yang kuar dari mulut tu satu doa..ntah la..kadang2 tu aku kesian gak tgk si anak ni..tapi kadang2 si anak ni pun degil..ala..mane tak nya..mak ngan ayah mane ade kat umah setiap mase..berniaga je...yang si anak kadang2 kul 10 or 12 malam still merayap lagi..aritu aku penah terserempak..kul 12 tengah main kat halaman depan umah orang...naik darah aku kejap...ye la..kul 12 malam..budak tu sorang2 je...ingatkan ape la tadi...kesian lak aku tgk si anak ni..macam xde mak ngan bapak lak...arap2..2011 ni mak dia akan berubah..

0 comments:

Leave a Comment

MrRahmat™. Powered by Blogger.