free counters

New Update

assalammualaikum..selamat malam..aku dah lame xupdate blog ni..xde orang nak view dah..sebenarnya aku tak tau nak tulis ape..cuma rase macam pelik je...kenapa aku skang ni duk gila dengan barang2 bundle?asal jumpa je bundle..mesti aku pgi..setiap ari aku duk pk kan barang2 bundle..kan best kalo aku dah bukak bundle sendiri..aku kene cari modal sikit..cari duit..untuk buat perniagaan bundle..maybe satu mase nanti..one day..semua cita2 aku ni akan tercapai..cuma skang aku tengah belaja jenis2 kain dan baju2 orang yang minat...seyes aku cakap..bundle ni satu bisnes yang menguntungkan..cuba la korang bayangkan..dalam 100kg guni bundle dengan harga rm500,dalam 100k guni bundle tu ade la dalam 500 helai..10 dari barang2 tu memang arge bole cecah dekat rm100 sehelai..ade lagi 490 helai..yang lain jual rm10 sehelai or rm5 sehelai..kan dah banyak untung tu...so.target tuk perniagaan aku tuk mase akan datang..bukak bundle..xkesah la kedai kecik atau besar.pasar malam ke ape..yang penting aku nak berniaga barang2 bundle...sebab aku pun dah addict dengan barang2 bundle...skang ari2 duk pakai baju yang beli dekat bundle..mane dah nak pandang shoping complex...mane x nya..pernah tgk orang pakai fred perry kaler pink??ahaks..aku la orang nya..lau pun member2 aku cakap jambu pakai kaler pink..tapi aku cabar kat member2 aku..kalo korang jumpa fred perry kaler pink dan beli pastu tunjuk kan dekat aku..aku akan bagi ape yang dia nak..(bukan butik nya barang..tapi butik nya barang rm500) so aku tau memang xmampu nak beli dekat butik...Hidup la Bundle tuk kite dan mase akan datang..

0 comments:

Leave a Comment

MrRahmat™. Powered by Blogger.