free counters

New Year!

Sedang Orang sibuk countdown new year..aku duk sibuk memikir perkara yang menimpa aku...nasib aku sentiasa malang bila tiba nya nak masuk new year....last tahun lepas..aku putus dengan orang yang aku syg...hehe...ntah la..nasib aku memang malang time new year...ingatkan dapat la countdown bersama orang yang tersayang..tapi xpenah dapat..hehee...tapi dah takdir aku macamni kan..so biar dan lupa kan je..2010 selang sehari(tak sampai sehari pun..lagi berapa jam je) nak masuk 2011 ati aku tenang..xpayah nak pikir sape2...selama setahun aku duk pendam perasaan...tak tahu nak salahkan sape..tapi aku rase aku patut dipersalahkan...biar la mase menentukan semua nya...aku dah xnak pikir ape dah...biar dia buat hal dia..aku buat hal aku..arap2 dia sehat + happy selalu...jgn bersedih2....skang ni aku duk abiskan mase aku dengan keje + blog bundle dan mudah.my..nak beli barang bnyk2...nak simpan fred perry yang pelik2...azam aku tahun ni rase nak kumpul duit...mane la tahu 10 tahun dari sekarang..aku leh buat bisnes bundle sendiri....hihihi...selang sehari masuk la umur ke suku abad...wah..kejap je mase berlalu..patut nya new year ni di panggil Hari tua sedunia...sebab masuk je tahun baru..kite akan melangkah ke angka umur yang baru...

0 comments:

Leave a Comment

MrRahmat™. Powered by Blogger.