There was an error in this gadget

jiran yang fuck...

alahai..asal la jiran aku ni..nak jadi bodoh ke ape?xpaham bahasa...ingat bagus sangat ke anda?asal?tak puas ati ngan aku?nak bomoh aku?sila la...aku xkesah pun kalo kene..allah tu maha kuasa...kat dunia ni dia leh lepas...dia nak pukul aku tadi??aku tunggu je dia usik aku..asal la bini dia halang??haiz...asal xnak usik aku.??owh...tak pikir ade anak2 ke??aduhai..pelik tol la ngan jiran aku ni..macamni lah orang yang disangka diri dia dah hebat sangat...sampai xnak pikir..nasib la dia xusik aku..xdapat gak point dari dia..aku tunggu point je dari dia sebenar nya..yang penting dia usik aku..itu je..aku xkan usik orang nya la...sebab kalo usik orang..memang tau aku salah..bila orang usik kite...dia yang salah....wtf..usik la aku tadi.....

0 comments:

Leave a Comment

MrRahmat™. Powered by Blogger.