There was an error in this gadget

Nasi Lemak Kosong

Assalammualaikum..selamat pagi semua...arini aku bangun pagi..sebab terjaga..tak tau nak buat ape...aku mandi2..siap2..pergi balakong buat atm kad aku yang dah rosak...rase2 dah tige minggu atm kad aku rosak...3 minggu jugak aku xde duit kat tangan..hahaha..nasib arini system x down..so..selesai la sudah proses  atm kad aku..so g mane2 skang aku ade duit balik...then aku balik..singgah taman suntex..beli nasi lemak..lauk ayam dengan telor..rm5..ok la kot..sebab nasi tambah...bila sampai umah aku makan nasi lemak tu..rase kosong plak..last la aku beli dekat situ..nasi lemak macam makan nasi putih je..orang tu xreti masak atau nak save??wtf..kalo nak save..tak pyah la meniaga macamni..buat marah orang je...

0 comments:

Leave a Comment

MrRahmat™. Powered by Blogger.