free counters

New Hobby

assalammualaikum..selamat petang..lame gak aku xupdate ni..sementara nak mengira taun 2010 abis...so tambah kan lagi semak post aku ni kat tahun 2010..lepas ni nak masuk 2011..ade dalam 4 ari lagi maybe...ni ha nak cite sikit pasal hobby baru aku..skang ni setiap mase..setiap waktu aku akan pikir kan bundle je..ahaks...sape kate barang bundle jijik?bagi aku la kan...aku rase elok layan bundle dari aku kene tipu beli barang baru..sebab bundle ni sememang nya kite tau barang2 original yang pakai arini..esok dan bila2 bole pakai...cuba korang bayangkan..beli barang baru dan mahal2..(belum tentu lagi made in mane)bole pakai sekejap je...tapi beli barang bundle murah lak tu..leh pakai lame...contoh macam fred perry la..made in england yang arge dia rm500 dekat butik..kalo setakat gaji ko rm1500 sebulan.nak ke beli baju fred perry kat butik??tak payah nak belagak..tak payah nak pandang rendah ngan orang yang beli baju bundle..tak payah nak sombong belagak bajet kaya nak beli barang mahal2...simpan tuk makan je ok ape..ingatkan skang orang pandang sangat ke kite beli barang2 dekat butik??ingat butik ade ke barang2 lame design2 lame kain2 lame??ingat butik tu 100% original ke??dari idop kene tipu..baik kite beli barang yang kita sedia tau yang barang tu original mane...

0 comments:

Leave a Comment

MrRahmat™. Powered by Blogger.