free counters

Fred Perry & JFA Road To France

assalammualaikum..selamat malam semua..lame tol aku xmenaip..hihihi..ni ha nak share skit barang yang aku baru order..semalam saje je duk bosan2 view barang dekat mudah.my..sekali terpandang fred perry t-shirt seperti gambar di atas ni...dengan harga rm20 je..hihi..so..ape lagi..aku save no tepon..xpela..biarla orang cakap baju ni buruk ke ape...baju2 macamni memang susah nak dapat..pastu jual murah lak tu..sape xnak kan?kalo baju ni lusuh..bole buang..sebab beli murah je...dan bukan setakat tu je..aku click name owner baju ni...tgk barang2 yang dia ade..sekali jumpa baju la plak....tapi size m kan..aku xmuat.so..member aku nak..dengan harga rm30..tapi mintak diskaun..so dapat la rm40 dua helai..jatuh nya rm20 sehelai..owner dia orang kedah..kalo dia xtipu aku..maybe barang2 ni akan sampai minggu depan..ari rabu..tunggu je..xkan la rm40 pun nak makan kan...

0 comments:

Leave a Comment

MrRahmat™. Powered by Blogger.